ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ

Το 1983 σαν φοιτήτρια είχα και κάποιο κέντημα που βασάνιζα. Με τα γνωστά πολύπτυχα τις Πεταλούδας είχα διαλέξει κάποιο τραπεζομάντηλο που μου άρεσε. Το ξεκίνησα, αφού αγόρασα πανί, κλωστές. Όταν έφτασα στο κέντρο κατάλαβα ότι δεν με έφτανε το ύφασμα για το υπόλοιπο σχέδιο. Τότε δεν ήξερα να κάνω τα κόλπα μου. Να κάνω δηλαδή κέντρο αυτό που είχα και να επαναλάβω το σχέδιο .Δεν είχα δει το σωστό νούμερο εταμίνης που χρειαζόταν. Με αρκετά νεύρα το ξήλωσα όλο και έψαξα για νέο σχέδιο. Αποφάσισα να κάνω το άλλο σχέδιο που υπήρχε, το ξεκίνησα και το τελείωσα.

Το ’86 αποφασίζουμε με τον καλό μου να παντρευτούμε και η μαμά του μου δίνει και την προίκα του σε κεντήματα που του είχε κάνει. Ανάμεσα στα τραπεζομάντηλα που του είχε, υπήρχε και το σχέδιο που δεν κατάφερα τότε να φτιάξω… Χαρά και εφαρμογή του κάθε εμπόδιο για καλό.

Ακολουθούν το δικό μου και η προίκα του καλού μου:034 GI

Αφήστε το σχόλιο σας

