Ο ΜΥΘΟΣ

Όπως όλα τα σοβαρά πράγματα σε αυτό τον κόσμο ,έτσι και η σταυροβελονιά έχει το δικό της μύθο. Που λέει πως μπορεί να έχεις άψογη δουλειά ,αλλά εμείς για να βεβαιωθούμε  θα γυρίσουμε το κέντημα σου και από την ανάποδη ,θα την μελετήσουμε καλά,πιο  καλά από την όψη και τότε θα σου πούμε μπράβο.Η σταυροβελονιά γίνεται σε καμβά και σε μετρητά υφάσματα είπαμε ,έχει νόημα να γυρίζουμε από την πίσω μεριά τα κεντήματα μόνο για να δούμε αν είναι χειρός και όχι μηχανής ποδοκίνητης  ή άλλης  μηχανής  με καρτέλα . Σε καμβά η εταμίνη δεν έχω δει μέχρι τώρα κεντήματα  μηχανής και πιστέψτε με έχω πάρα πολλά κεντήματα .

Αν βέβαια πάμε να αγοράσουμε σταυροβελονιά να την κάνουμε  την κίνηση για την πίσω πλευρά ,ο άνθρωπος που ζει κεντώντας θα έχει φροντίσει να είναι άψογος και πίσω.

Εγώ δεν θα σας δείξω σε κανένα κέντημα μου την πίσω πλευρά του ,συνήθως όταν το κάνουν μπροστά μου, σαν δασκάλα που είμαι δεν το κάνω ποτέ για σταυροβελονιές,μου θυμίζουν τους περίεργους επισκέπτες που ψάχνουν να  βρουν σκόνη  στις γωνίες του σπιτιού που επισκέπτονται.

Ένα μυστικό θα περιγράψω για να μην υπάρχουν κόμποι πάντως.Κόβουμε τις κλωστές στα άνοιγμα των χεριών μας.Παίρνουμε ΜΙΑ κλωστή και την διπλώνουμε στη μέση .Περνάμε τις δύο άκρες από την βελόνα. Στην θηλιά που δημιουργείται στην άλλη  περνάμε την βελόνα με την κλωστή και ξεκινάμε χωρίς  κόμπο.  kombo  Όταν τελειώσει η κλωστή μας την περνάμε από την ανάποδη από τις ήδη φτιαγμένες 4-5 τελευταίες σταυροβελονιές και κόβουμε ότι περισσεύει

Αφήστε το σχόλιο σας

