ΕΝΩΜΑ ΠΛΕΚΤΟΥ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ

Η ένωση πλεκτού πάνω σε ύφασμα ακολουθεί ορισμένους κανόνες για να είναι σωστή και όσο το δυνατόν πιο τέλεια .Με τον όρο πλεκτού εννοώ  οποιοδήποτε  υλικό ,ξεκινώντας  από τα πλεκτά με βελονάκι ,τα κοπανέλια ,λασέ ,μακραμέ ,βενίζ και τελειώνοντας στο απλικέ που είναι ένωση υφάσματος με διαφορετικό ύφασμα .

Θα περιγράψω την ένωση πλεκτού με βελονάκι πάνω σε ύφασμα με την χρήση του ζικ- ζακ της μηχανής ραψίματος .

Το βασικό είναι να γίνει σωστή τοποθέτηση του πλεκτού στο ύφασμα .Ξεκινώ και βγάζω κλωστή στο ύφασμα εκεί όπου θα τριπώσω πολύ καλά το πλεκτό μου ,δηλ στις κάθετες πλευρές της γωνίας μου ή τις ευθείες πλευρές του ατραντέ μου .1Όπως φαίνεται μπαίνω σε κάθε κουτάκι και κάνω πυκνό τρύπωμα .

Ακολουθούν οι ρυθμίσεις  της μηχανής ,εδώ της δικής μου ,εσείς ρυθμίστε  ανάλογα .2Κανονίζω τη  πυκνότητα των βελονιών να είναι στο 0,5 πολύ κοντινές δηλ. και το μέγεθος του ζικ-ζακ από εδώ3-smallΑνάμεσα στη πρώτη γραμμή για το ζικ -ζακ και στη δεύτερη .Είναι ιδανικό μέγεθος για πλεκτά πλεγμένα με 30 ή 40  νούμερο κλωστής .Για πιο πολύ λεπτά ή πολύ χοντρά πλεκτά μετακινώ ανάλογα 4Κάνω το ζικ- ζακ τοποθετώντας  το ποδαράκι της μηχανής έτσι ώστε  η μια βελονιά να πάει από την μια άκρη της γραμμής του πλεκτού και η άλλη βελονιά από την άλλη .

Όταν περάσω έτσι όλο το πλεκτό  γυρίζω το ύφασμα από την ανάποδη και κόβω σύριζα το ύφασμα κάτω από το πλεκτό μου .Η τελική εικόνα της δουλειάς μου είναι η ακόλουθη5

Αφήστε το σχόλιο σας

