ΦΥΛΛΑΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΙΜΟ

Άνοιξη έρχεται και τα δέντρα βγάζουν τα καινούργια τους φυλλαράκια τους.Φυλλαράκια για το λαιμό φτιαγμένα με κηρό-κλωστή.Κόβω τέσσερις κλωστές μήκους 2 μ η κάθε μία .Στο κέντρο των δυο κλωστών στερεώνω με απλό κόμπο τις άλλες δυο.Ξεκινώ την δουλειά μου από το κέντρο .

001

Σχηματίζω με την κάθε δυάδα κλωστών κορδόνι 10 εκ .

003

Παίρνω την πρώτη κλωστή οδηγό και πλέκω πάνω της τις τρις άλλες κλωστές .Προσθέτω άλλες δυο κλωστές μήκους 1,60 εκ

005

006

Παίρνω την πρώτη κλωστή για οδηγό και πλέκω μια σειρά χωρίς να πλέξω τον προηγούμενο οδηγό

008

010

Ξεκινώ να κάνω την δεύτερη σειρά από το φύλλο μου ,πλέκω οριζόντια πλέξη με οδηγό την πρώτη κλωστή .Πλέκω την πρώτη κλωστή μου, περνώ χάντρα στην επόμενη κλωστή και πλέκω .Στην επόμενη κλωστή περνώ δυο χάντρες προτού την πλέξω .Στην επόμενη μια χάντρα και μετά πλέκω .Κλείνω το φύλλο μου πλέκοντας τον πρώτο οδηγό πάνω στο δεύτερο

012

Για το κάθε φυλλαράκι χρησιμοποιώ εφτά κλωστές .Η όγδοη κλωστή μένει για να σχηματίζει το κλαδί που αγκαλιάζει τα φυλλαράκια .Πλέκω όλες τις για να έρθω κάτω από φυλλαράκι .

015

Αφήνω τον οδηγό και παίρνω την επόμενη κλωστή να σχηματίσω με ίδιο τρόπο το άλλο φυλλαράκι

017

019

022

Συνεχίζω με τον ίδιο τρόπο μέχρι να τελειώσουν οι κλωστές μου .Κάνω το ίδιο για να σχηματίσω και την άλλη μεριά του κολιέ μου .Από το ένα άκρο σχηματίζω κύκλο ,πριν κόψω και κάψω τις κλωστές .Από την άλλη περνώ στοιχείο 033

Αφήστε το σχόλιο σας

