ΨΑΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ

Ψαράκια στη θάλασσα δεν έχω αξιωθεί ακόμα να δω .Κάτι ο καιρός που φέρνει πιο πολύ για φθινόπωρο ,κάτι η καλή διάθεση που έχουμε όλοι μας αυτή την εποχή ,μόνο μακραμέ ψαράκια φτιάχνω .Φωνάζω με τον τρόπο μου πως θέλω ξεκούραση .

Μακραμέ ψαράκια λοιπόν στα πόδια μου ,για την ακρίβεια πάνω στα πέδιλα μου . Κηρό-κλωστή το υλικό μου .Γίνονται και με όποιο άλλο υλικό που όταν καίγεται μπορεί να λιώνει και να κολλάει.Χρησιμοποίησα δυο πορτοκαλί κλωστές μήκους 80 εκ ,τρις καφέ μήκους 40 εκ, τρις μωβ 40 εκ και τρις τυρκουάζ 40 εκ για το μικρό κομμάτι .Το μεγάλο κομμάτι έχει δυο κλωστές πορτοκαλί 1 μ ,τρις μωβ 40 εκ .τρις τυρκουάζ 50 εκ και τρις καφέ 40 εκ .

Παίρνω τις δυο πορτοκαλί κλωστές και κάνω ένα κόμπο στα 10 εκ .Κρεμώ τις καφέ κλωστές και ακολουθώ τα βήματα από το εύκολο ψάρι .

005

Ολοκληρώνω το εύκολο ψαράκι μου και κάνω το μισό κόμπο.Κρατώ σταθερή την μια κλωστή και σχηματίζω τον αριθμό 4 με την άλλη και περνώ από μέσα .

008

Κρατώ σταθερή την άλλη κλωστή και σχηματίζω τον αριθμό 4 και περνώ από μέσα  .Δουλεύω αυτό το κορδόνι κρατώντας σταθερά πότε τη μια και πότε την άλλη κλωστή .Το δουλεύω χωρίς να αφήνω τις κλωστές από τα χέρια μου .

010

Κάνω κορδόνι και μόλις το ψάρι μαζί με το κορδόνι φτάσουν τα 4 εκ παιρνώ το άλλο χρώμα και φτιάχνω το επόμενο ψάρι μου .Εννοείται πως μπορώ να φτιάξω όσα ψάρια θέλω .Έχω φτιάξει τρία εδώ .

027

Για το μεγάλο κομμάτι ξεκινώ όμοια και απλά έχω μεγαλώσει το δεύτερο ψάρι μου .Ξεκινώ όμοια και φτιάχνω το πρώτο ψάρι μου ,Αφού κάνω και το κορδόνι  με τους μισούς κόμπους  περνώ τις τρις τυρκουάζ κλωστές που είναι 50 εκ .Παίρνω την πρώτη κλωστή από δεξιά και την κάνω οδηγό για οριζόντια πλέξη .Πλέκω την πρώτη κλωστή και περνώ χάντρα .Συνεχίζω με τις υπόλοιπες κλωστές .

011 (2)

Συνεχίζω όμοια  και κάνω πιο πολλές σειρές ,να γίνει πιο μακρύ το ψάρι μου .

012

Κλείνω μαζεύοντας όλες τις κλωστές στο κέντρο ,πριν κάνω την ουρά.

013

Τοποθετώ τις κλωστές όπως φαίνονται στην εικόνα .Θα πρέπει να μπουν έτσι για να ξαναβγούν οι πορτοκαλί κλωστές στο κέντρο πάλι όταν τελειώσω τις σειρές της ουράς.

014 (2)

014

015

Συνεχίζω και κάνω και το τελευταίο μου ψάρι . Φροντίζω πάντα ότι μπαίνει πρόσθετο κάπου να έχω την δυνατότητα ,αν το βαρεθώ ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο ,να μπορώ να το αφαιρέσω και να το χρησιμοποιήσω κάπου αλλού .Έτσι λοιπόν τυλίγω και σταθεροποιώ τα ψαράκια μου στις άκρες τους  πάνω στο πέδιλο.Μπορώ όποτε επιθυμώ να τα αφαιρέσω και να τα χρησιμοποιήσω ξανά σαν βραχιόλια π.χ. Ούτε τα πέδιλα μου τρυπώ ή πειράζω έτσι .

018 (2)

019

Έτοιμα τα πέδιλα μου .Μπορεί να γίνουν και με πολύχρωμες κλωστές ,το κάθε ψάρι να έχει όλες τις κλωστές του διαφορετικού χρώματος, μεγαλύτερο αριθμό κλωστών ,ότι τραβάει η ψυχή και η διάθεση του καθενός .Αυτή άλλωστε είναι η ομορφιά του μακραμέ .

026 (2)

Αφήστε το σχόλιο σας

