ΠΕΡΙΚΑΡΠΙΟ ΜΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

Περικάρπιο με πεταλούδα ,κεντημένο με βελονιές που χρησιμοποιούμε στο αζούρ και στο ασπροκέντι .Μου αρέσουν αρκετά οι βελονιές από τα αζούρ .Εδώ η ιδέα είναι παρμένη από το καταπληκτικό αυτό βιβλίο στα γαλλικά

.perikarpio2 (Small)

Συγκεκριμένα από αυτό το σχέδιο.

perkarpio 1 (Small)

Αντί για ξέφτισμα χρησιμοποιώ την επιφάνεια του πανιού μου και κάνω τις βελονιές μου στον αέρα ,σαν να μην υπάρχει το πανί .Πάνω σε ένα τρυπωμένο τετράγωνο ρίχνω τις ακτίνες και πλέκω μπάλωμα με τις κλωστές μου .Έχω χρησιμοποιήσει πολύχρωμα βαμβακάκια.Αν δεν έχετε βάλτε διπλή κλωστή μουλινέ ,έχει το ίδιο αποτέλεσμα .

018 (Small)

Πάνω σε τζιν ύφασμα κάνω φεστόνι στις άκρες για τελείωμα .Ανόμοιο φεστόνι ως συνήθως .Ρίζα και μαργαριτοβελονιά για τα λουλούδια και την πρασινάδα .

027 (Small)

Το κούμπωμα του περικαρπίου μια μπαλίτσα από κλωστές στα χρώματα της χλόης .Φεστόνι πολύχρωμο η άλλη του άκρη .

023 (Small)

025 (Small)

Το τελικό αποτέλεσμα ,μια πεταλούδα ,ένα πέταγμα

021

Αφήστε το σχόλιο σας

