ΦΥΛΛΑΡΑΚΙΑ

Φυλλαράκια ένα αγαπημένο θέμα στο μακραμέ. Εδώ φυλλαράκια για το λαιμό πάνω σε λαιμαριά .Κηρό-κλωστές το υλικό μας. Ο αριθμός των κλωστών μας πολλαπλάσιο του 3. Για το κάθε φυλλαράκι χρειάζονται 6 κλωστές δηλ. 3 ζευγάρια κλωστών. Ο αριθμός των φύλλων είναι 11 και το κάθε φύλλο έχει 3 ζευγάρια κλωστών .Στις άκρες έχω 6 κλωστές από 80 εκ η κάθε μια, τόσο δεξιά ,όσο και από αριστερά. Άλλες 6 κλωστές από 90 εκ δεξιά και αριστερά και άλλες 9 κλωστές 1,10εκ για το κέντρο.

Πάνω στη λαιμαριά περνώ με  θηλιά και πλαϊνά τις κλωστές μου ,στο κέντρο τις πιο μεγάλες και μετά δεξιά και αριστερά τις υπόλοιπες.

DSCN7019

DSCN7022

DSCN7024

Αφού περάσω όλες τις κλωστές ξεκινώ από δεξιά προς αριστερά να δουλεύω.Το κάθε φυλλαράκι θέλει 6 κλωστές για να γίνει. Παίρνω την δεξιότερη κλωστή για οδηγό και την βάζω πάνω από τις άλλες 5.Πλέκω οριζόντια πλέξη.

DSCN7026

Παίρνω την πρώτη από δεξιά κλωστή για οδηγό και πλέκω δυο κλωστές .Στην τρίτη κλωστή περνώ χάντρα και μετά την πλέκω.Πλέκω και τις υπόλοιπες.

DSCN7033

DSCN7037

DSCN7040

DSCN7042

Πλέκω όμοια όλες τις εξάδες κλωστών μέχρι την άκρη.Αφήνω 3 κλωστές και παίρνω την 4 για οδηγό για την εξάδα που ξεκινά και πλέκω με ανάποδη φορά.Έχω πάλι 5 κλωστές κάτω από τον οδηγό μου. Το φυλλαράκι που θα ξεκινήσει ακουμπά στην μύτη από το προηγούμενο.Φτάνω μέχρι την άκρη,αφήνοντας άπλεκτες 3 κλωστές στην άκρη.

DSCN7047

DSCN7048

DSCN7050

Αφήνω 3 κλωστές και ξεκινώ νέα σειρά με φυλλαράκια .Τα νέα φυλλαράκια ακουμπούν στη μύτη στο φυλλαράκι της προηγούμενης σειράς .

DSCN7052

DSCN7055

Σε κάθε σειρά αφήνω 3 κλωστές από δεξιά και 3 κλωστές από αριστερά .Πλέκω μέχρι να φτάσω να έχω κλωστές για ένα μόνο φυλλαράκι στο κέντρο.

DSCN7059

DSCN7062

DSCN7065

DSCN7067

DSCN7070

Με τις κλωστές που έχω αφήσει κάνω σειρές και έτσι σχηματίζω ένα πλαίσιο στα φυλλαράκια μου. Όπου έχω απόσταση μεγάλη περνώ χάντρες για να έρθουν πιο κοντά οι κλωστές μου.

DSCN7072

DSCN7075

Προσοχή καθώς πλέκεται τις πλαϊνές σειρές ,δεν υπάρχει συμμετρία .Αφού φτιάξω έτσι όλες τις πλαϊνές κλωστές κόβω καίω και κολλάω όσες κλωστές περισσεύουν.

DSCN7077

Περνώ χάντρες στις κλωστές που άφησα .

DSCN7080

Όσο και αν ο καιρός είναι μουντός και υπάρχει μια θλίψη και οργή που συσσωρεύεται ,τα φυλλαράκια τα καινούργια βγήκαν στα δέντρα και η Άνοιξη θα έρθει.Ελπίζω και εύχομαι για όλους

 

 

Αφήστε το σχόλιο σας

