ΛΟΥΛΟΥΔΙ MANDALA

Ένα πολύχρωμο λουλούδι  φτιαγμένο με μακραμέ και με την λογική των MANDALA.Γεωμετρικά σχήματα που ξεκινούν από το κέντρο. Μου άρεσε η δημιουργία τους καθώς χρειάζεται αρκετή γεωμετρία για να γίνουν. Εδώ θα δείτε πως το ξεκινώ με έξι πέταλα και επειδή δεν μπορεί να κλείσει σωστά ξηλώνω και προσθέτω άλλο ένα πέταλο. Υπομονή λοιπόν ,προσοχή και ίσως χρειαστεί και εσείς να προσθέσετε για να κλείσει ομαλά.

Τα υλικά μου ,μια χάντρα και από κάθε χρώμα κλωστές μήκους 70 εκ .Έχω επτά χρυσαφιές 70 εκ, επτά κόκκινες 70 εκ, κ.ο.κ

Πάνω στη μια χρυσαφιά κλωστή περνώ τις άλλες με θηλιά.

002

003

Περνώ την χάντρα στην μια μεριά της κλωστής .Γυρίζω και τυλίγω την άκρη της.

005

007

 

Αγκαλιάζω την χάντρα με την άλλη άκρη της κλωστής και την περνώ μέσα και αυτή από την χάντρα.Κάνω δυο τυλίγματα .

012

Πάνω στο κάθε ζευγάρι από τις κλωστές μου περνώ με αυξομείωση τις άλλες. Μοιράζω την κάθε κλωστή στη μέση και κάνω αυξομείωση.Το χρώμα που θα περαστεί πρώτο έχει πιο έντονη παρουσία σε όλη τη κατασκευή.Το δεύτερο λιγότερη κ.λ.π.

014

015

Κάνω τις ίδιες κινήσεις και στην άλλη κλωστή.018

019

Με τον ίδιο τρόπο περνώ όλες τις κλωστές μου ,πάνω στο κάθε ζευγάρι κλωστών.

 

022

025

Παίρνω την μια χρυσαφιά κλωστή και την κάνω οδηγό για την άλλη χρυσαφιά.Τυλίγω με οριζόντια πλέξη.

026

Ανοίγω τις χρυσαφιές κλωστές και πάνω τους τυλίγω όλες τις άλλες .Ξεκινώ από τις πιο κοντινές.

 

029

032

Καλό θα είναι εδώ να κάνω σε όλες τις χρυσαφιές κλωστές το ίδιο .Έτσι θα δω αν θα κλείσει ο κύκλος .Σε κάποιο σημείο ενώνονται όλα και πρέπει να είναι όμοιες οι αποστάσεις.Αλλιώς ξηλώνω πιο κάτω αρκετά και ,αν όπως εγώ ,χρειαστεί προσθέτω άλλο ένα ζευγάρι κλωστών.

Παίρνω την πρώτη δεξιά κλωστή από το κέντρο για οδηγό και τυλίγω οριζόντια. Εκτός από τον προηγούμενο οδηγό.

 

 

037

Συνεχίζω όμοια μέχρι να τελειώσουν οι κλωστές.

040

Ενώνω τις χρυσαφιές κλωστές και προσέχω να είναι όσο το δυνατόν επίπεδη η κατασκευή μου. Έχω να αντιμετωπίσω πως τα χέρια μου πλέκουν διαφορετικά και ίσως όλο το σχέδιο γίνεται σαν μανιτάρι ή σαν ανάποδο μανιτάρι. Προσπαθώ και το στρώνω όσο καλύτερα μπορώ

045

Πάνω στην χρυσαφιά κλωστή περνώ όλες τις άλλες.

049

Από το κέντρο κάνω τις ίδιες κινήσεις.

050

052

Αφού έχω πλέξει όλες τις κλωστές κλείνω με οδηγό την πρώτη κλωστή από κάθε μεριά. Κάνω δυο σειρές και στην τρίτη κλείνω.Δουλεύω την αριστερή πλευρά μετά την αντίστοιχη δεξιά. Στο κέντρο που συναντιούνται οι οδηγοί τους πλέκω. Κάνω την δεύτερη αριστερή σειρά ,μετά την αντίστοιχη δεξιά και ενώνω.

055

058

Σε ένα πέταλο κάνω με τις κεντρικές διπλούς κόμπους για να το κρεμάσω.Τις υπόλοιπες κλωστές τις κόβω τις καίω και τις κολλάω από πίσω.060

062

Αφήστε το σχόλιο σας

