ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΗ ΣΕ ΒΡΑΧΙΟΛΙ

Οι διακοπές του Πάσχα τελειώνουν ο, Μάης ότι και να κάνει σε λίγο θα έρθει το καλοκαίρι.Καλοκαιρινά λοιπόν τα χρώματα για το βραχιόλι μας.Με οριζόντια και κάθετη πλέξη η κατασκευή του και φυσικά με την τεχνική των κόμπων η κατασκευή του. Μακραμέ η διεθνής του ονομασία και με κηρό-κλωστές η κατασκευή του. Θέλω 4 κλωστές μπεζ 1,80 εκ και μια θαλασσί κλωστή μήκους συνολικά 4 μ.Ξεκίνησα με την θαλασσί κλωστή 3 μ.Μου τελείωσε  και πρόσθεσα μια άλλη 1μ.

Πάνω στη μια μπεζ κλωστή ,στο κέντρο της, περνώ με θηλιά και πλαϊνά τις τρις  κλωστές.Την τέταρτη κλωστή την κόβω στη μέση και την περνώ με αυξομείωση. Αφήνω στην αυξομείωση 8 με 10 εκ κλωστής ελεύθερα .

002

003

016

Παίρνω την δεξιά άκρη της αρχικής κλωστής.Την κάνω οδηγό για οριζόντια πλέξη,πάνω δηλαδή από όλες τις άλλες.Κρατώ σταθερό τον οδηγό μου και τυλίγω πάνω του ,με δυο τεσσάρια όπως λέμε, όλες τις κλωστές τις κάτω.

018

Περνώ με αυξομείωση την θαλασσί κλωστή στην πρώτη από αριστερά κλωστή.Αφήνω 2-3 εκ που μετά θα τα κάψω

020

Πλέκω κάθετη πλέξη στις επόμενες τρις κλωστές. Όταν κάνω κάθετη πλέξη η θαλασσί κλωστή είναι κάτω από κάθε μπεζ και τυλίγω δυο φορές την θαλασσί πάνω στην μπεζ.Παίρνω την επόμενη μπεζ πάνω από την θαλασσί και κάνω όμοια.

022

024

Πλέκω και τις άλλες  δυο μπεζ κλωστές με κάθετη πλέξη.Βάζω την θαλασσί πάνω από τις άλλες τέσσερις μπεζ και πλέκω οριζόντια.

025

 

Με την θαλασσί κλωστή κάνω άλλες τρις σειρές όμοιες.Όπου έχει οριζόντια πλέκω οριζόντια.Όπου έχει κάθετη πλέκω κάθετη

029

030

Κάνω ανάποδες κινήσεις.Ξεκινώ με οριζόντια πλέξη και τελειώνω με κάθετη.Κάνω και εδώ τέσσερις ίδιες σειρές.

033

035

037

Το βραχιόλι μου έχει 14 εκ μήκος. Όταν φτάσω στα 5 εκ αλλάζω λίγο το κέντρο του. Κάποιος θα μπορούσε να συνεχίσει όμοια μέχρι το τέλος.

Κάνω δυο σειρές οριζόντια και δυο σειρές κάθετη σε όλες τις κλωστές μου.

039

041

Τέσσερις σειρές οριζόντιας πλέξης ,δυο σειρές κάθετης, δυο σειρές οριζόντιας.Συνεχίζω όμοια με οριζόντια και κάθετη στη κάθε σειρά.

043

044

047Εδώ μου τελείωσε η θαλασσί κλωστή.Επειδή είμαι σε κάθετη πλέξη κανένα πρόβλημα.Κόβω μια καινούργια ,την προσθέτω με αυξομείωση και συνεχίζω.Όταν πλέκω κάθετη δεν έχω πρόβλημα και αν μου τελειώσει η κλωστή μου.Είναι ένας βραχνάς το μήκος των κλωστών στο μακραμέ. Εδώ αντίθετα με τα άλλα είδη πλεξίματος κόβουμε από την αρχή το επιθυμητό μήκος της κλωστής μας .

048

050

Όταν φτάσω να έχω πλέξει συμμετρικά τα ίδια μοτίβα κάνω δυο σειρές οριζόντιας πλέξης και κλείνω το βραχιόλι.Κόβω καίω και κολλάω τις κλωστές από την πίσω μεριά.

054

Κάνω διπλό κόμπο με μια 40 εκ θαλασσί κλωστή.

056

Με την ίδια λογική αλλά παίζοντας πιο πολύ με την οριζόντια και την κάθετη το επόμενο αποτέλεσμα.

069

Το ίδιο σχέδιο μπορεί να γίνει και με περισσότερες κλωστές από τις τέσσερις που χρησιμοποίησα εγώ.Ανάλογα με το πόσο φαρδύ το θέλω .

Αφήστε το σχόλιο σας

